1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات آریستون

ماشین لباسشویی آریستون مدل PRD11657 DSEX

406 بازدید
ماشین لباسشویی آریستون مدل RPD 116557 DS EX

ماشین لباسشویی آریستون مدل PRD11657 DSEX یک ماشین لباسشویی ساخت کشور لهستان است وظاهری بسیار زیبا وشیک دارد. ظرفیت آن بالایی دارد ودر هنگام استفاده صدای آن بسیار کم است. با این ماشین انواع لباسها با جنسهای مختلف را می توان شست حتی انواع سفره های نایلونی. همچنین رده مصرف انرژی در این ماشین A+++ می باشد واین نشان از مصرف بسیار پایین آن دارد.

ویژگی ها

ماشین لباسشویی آریستون مدل PRD11657 DSEX دارای صفحه نمایشگر LCD  می باشد و با استفاده از آن می توان برنامه شستشو و یا اینکه چه مدت از زمان شستشو باقی مانده است را مشاهده نمود. فعال بودن قفل کودک را نیز می توان چک کرد.

ماشین لباسشویی مدلRPD 11657 DS EX  دارای۱۶ برنامه شستشوی متنوع است.  این تنوع در الگوهای شست و شو به شما کمک می کند تا انواع لباس با جنس های مختلف را بشویید. این ماشین لباسشویی در زمان خشک کردن لباس ها بسیار بی صدا بوده و همچنین قابلیت توقف برنامه و شروع مجدد کار را دارد.

میزان مصرف انرژی بسیار پایینی دارد چه مصرف برق و چه مصرف آب، در این صورت ما در پایان ماه نگران مبلغ بالای قبض برق و آب خود نیستیم. مصرف بهینه انرژی یک ویژگی مهم در خرید این مدل لباسشویی می باشد.

ظرفیت ۱۱ کیلو گرمی ماشین لباسشویی RPD 11657 DS EX دست ما را برای شستن پتوها و پرده ها باز می گذارد وخیال ما را راحت می کند که دیگر نیازی نیست آن ها را برای شستشو به خشکشویی ببریم و هزینه زیادی برای شستن آن ها پرداخت کنیم.

لکه بری قدرتمند یکی از شاخص های اصلی ماشین مذکور است. با وجود این محصول کاربردی دیگر نگران لکه های لباس های سفید و لباس کودک دلبندتان نباشید زیرا آریستون در کنار شماست.

نمایندگی تعمیرات آریستون

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669