1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات آریستون

ماکروفر هات پوینت آریستون مدل LUCE OK 1037 EN

495 بازدید
ماکروفر هات پوینت آریستون مدل LUCE OK 1037 EN

ماکروفر هات پوینت آریستون مدل  LUCE OK 1037 EN ساخت کشور ایتالیا می باشد. درب آن شیشه ی سه جداره ی  مشکی و بدنه آن از استیل ضد زنگ و ضد لک ساخته شده است. ظرفیت آن 77 لیتر است و برای خانواده های پرجمعیت یک گزینه مناسب به شمار می رود.

ویژگی ها

ماکروفر هات پوینت آریستون مدل LUCE OK 1037 EN دارای 14 برنامه متفاوت برای پخت می باشد. دمای آن را تا 300 درجه سانتی گراد می توان تنظیم کرد. از سری برنامه های پخت آن می توان به پخت سریع و گریل در فر بالایی، پخت چند سطحی، پخت انواع گوشت، ماهی و سبزیجات در دمای پایین، پخت انواع کباب، برشته کردن و همچنین پخت انواع پیتزا و نان و شیرینی اشاره کرد.

ماکروفر هات پوینت مدل LUCE OK 1037 EN مجهز به سیستم صفحه نمایشگر لمسی و نشانگر شروع و پایان پخت می باشد. ماکروفر مدل LUCE OK 1037 EN  دارای جوجه گردان بوده و همچنین مجهز به سیستم تمیز کننده خودکار است. این مشخصه خیال ما را از تمیز کردن آن راحت کرده است.

با وجود لامپ LED درون ماکروفر مشکلی برای دیدن آنچه درون آن هست ندارید. این ماکروفر چندین وسیله جانبی دارد، از جمله می توان از کشوهای متحرک طبقات جداکننده، 1 سینی شبکه ای، 1 سینی عادی و 3 سینی شبکه ای برای کباب کردن نام برد.

از ویژگی های دیگر ماکروفر آریستون مدل LUCE OK 1037 EN  می توان به 4 پخت همزمان در محفظه بزرگ فر، تنظیم کننده الکترونیکی حرارت و زمان، مجهز به سیستم انحصاری فن دو گانه و قفل کودک اشاره کرد. طبقات ماکروفر استاندارد بوده درب از پایین باز می شود، به علاوه سیستم برگشت اتوماتیک دارد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669