1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر آریستون در بومهن

480 بازدید
تعمیر ماکروفر آریستون در بومهن

یک راهکار ایده آل و مطمئن برای تعمیر ماکروفر آریستون در بومهن مراجعه به نمایندگی تعمیرات آریستون در بومهن است. با توجه به اینکه افراد شاغل در این نمایندگی دارای مدرک علمی معتبر بوده و به خوبی بر سیستم این وسیله برق مسلط هستند در نتیجه در زمان تعمیر ماکروویو آریستون دقت و سرعت عمل بالایی دارند. شما با اعتماد به نمایندگی تعمیرات آریستون در واقع خود را تحت پوشش حمایتی متخصصین قرار خواهید داد.

 

شماره تماس تعمیر ماکروفر آریستون بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر ماکروفر آریستون بومهن

 

برند آریستون با تاسیس نمایندگی تعمیرات آریستون در بومهن از محصصولات خود حمایت کرده است. برای مثال تعمیر ماکروفر آریستون تحت نظر مهندسین توانا انجام می شود. این مسئله بسیار مهم است تعمیر وسیله به صورت علمی و دقیق انجام شود تا مجددا همین عیب بروز نکند. نمایندگی ما خدمات زیر را در زمینه تعمیر ماکروویو آریستون به مشتریان خود عرضه می کند:

–       تعمیر ماکروفر آریستون در منزل مشتری

هر چند جابجا کردن ماکروویو به نمایندگی کار سختی نبوده و دردسری برای مشتری ندارد ولی به هر حال همه ما نگران کیفیت کار خواهیم بود. نمایندگی تعیمرات آریستون با هدف جلب اعتماد مشتریان، تعمیرکار را به منزل مشتری اعزام می کند. در این صورت هم دردسر بردن وسیله به نمایندگی را نخواهید داشت و  هم اینکه از نزدیک شاهد کیفیت کار خواهید بود.

–       تعمیر ماکروفر آریستون تحت نظر متخصصین

از آنجایی که گروهی از تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات آریستون تخصص کامل در زمینه تعمیر ماکروفر آریستون دارند لذا این اطمینان به شما داده می شود که رفع عیب رخ داده در وسیله کاملا علمی انجام شود.

ماکروفر آریستون یکی از لوازم کاربردی برای تهیه و گرم کردن انواع مواد غذایی است. با توجه به کمبود قطعات این ماکروفرها باید برای تعمیر و سرویس این وسیله باید به یک مرکز تعمیرات مجهز مانند مرکز تعمیر ماکروفر آریستون در بومهن مراجعه نمایید. یک راهکار ایده آل و مطمئن برای تعمیر ماکروفر آریستون در بومهن مراجعه به نمایندگی تعمیرات آریستون در بومهن است. با توجه به اینکه افراد شاغل در این نمایندگی دارای مدرک علمی معتبر بوده و به خوبی بر سیستم این وسیله برق مسلط هستند در نتیجه در زمان تعمیر ماکروویو آریستون دقت و سرعت عمل بالایی دارند. شما با اعتماد به نمایندگی تعمیرات آریستون در واقع خود را تحت پوشش حمایتی متخصصین قرار خواهید داد.

 

آشنایی با ما

 

 

معرفی مشکلات رایج در ماکروفر های آریستون

 

علت اصلی نچرخیدن سینی مایکروویو آریستون چیست ؟

 

معم.لا در مایکروویو های آریستون یک موتور دوار در زیر صفحه قرار دارد که وظیفه ی چرخش صفحه دستگاه را بر عهده دارد. معمولا بیشترین احتمال خرابی و نچرخیدن سینی می تواند به دلیل فرسودگی موتور و یا سوختن موتور ماکروفر آریستون باشد که در این وضع باید هرچه سریع تر موتور دستگاه را تعویض نمایید. که در این حالت می توانید موتور را به راحتی تعویض کنید. اما اگر موتور معیوب نباشد، نشان دهنده ی خطا در برد اصلی کنترل است. اما اگر برد کنترل نیز مشکلی نداشته باشد، باید برد کنترل را بررسی کنید. بنابراین اگر سینی کف مایکروویو شما نمی چرخد، ممکن است علل مختلفی داشته باشد.

 

اختلال در موتور صفحه گردان ماکروفر آریستون

 

یکی از دلایل اصلی ترین و متداول ترین دلایل عدم چرخش سینی مایکروویو، خرابی موتور دستگاه است. برای شناسایی این مشکل تعمیرکار معمولا باید از یک مولتی متر استفاده نماید. برای تشخیص این مشکل در منزل بهتر است مراحل زیر را انجام دهید :

1- ابتدا درب مایکروویو آریستون را باز کنید و سینی شیشه ای و حلقه ی زیر آن را از داخل مایکروویو خارج کنید.

2- در این مرحله باید پیچ قسمت عقب مایکروویو آریستون را به کمک یک پیچ گوشتی، باز کنید. حال با فشار دادن دو شاخه سیم را جدا کنید و صفحه ی پایین را کنار بگذارید.

3- در این مرحله می توانید به کمک پیچ گوشتی پایانه ها را از سیم ها موتور صفحه گردان جدا کنید. پایانه های موتور را به پایانه های مولتی متر متصل کنید و متصل بودن را بررسی کنید. توجه داشته باشید که در صورتی که اتصال وجود نداشته باشد و یاموتور صدای کمی ایجاد کند، ممکن است لازم باشد موتور را عوض کنید. اگر اتصال وجود دارد، ممکن است دلیل دیگری داشته باشد

 

مشکل خرابی غلتک مایکروفر آریستون

 

تعمیر ماکروویو آریستون در بومهن : گاهی اوقات ممکن است خرابی غلتک مانع از کارکرد صحیح مایکروفرهای آریستون شود.  این قسمت از ماکروفر آریستون به صورت مستقیم در زیر سینی شیشه ای قرار دارد و به سینی کمک می کند تا هنگام چرخش در مسیر بماند. این قسمت برای چرخاندن صفحه ی شیشه ای به کار می رود.

شما می توانید برای بررسی این قسمت از ماکروفر آریستون، در مرحله ی اول مایکروفر را خاموش کنید سپس سینی شیشه ای را جدا کنید و بیرون بیاورید و سپس بررسی کنید که این قطعه دچار فرسایش، ترک یا آسیب نشده باشد. در صورت خرابی آن را تعویض کنید. گاهی نیز ممکن است مقداری مواد غذایی در مسیر غلتک گیر کرده باشد در این صورت این مواد غذایی را بردارید و محیط اطرافش را تمیز کنید.

 

نحوه ی جلوگیری از توقف حرکت صفحه گردان در ماکروفر آریستون

 

تعمیر ماکروویو آریستون در بومهن : گاهی اوقات ممکن است نچرخیدن صفحه مایکروویو به دلیل انسداد سیم های برق مایکروفر اتفاق بیفتد. گاهی اوقات نیز ممکن است ذرات خاصی در صفحه گردان گیر کرده باشند و باعث مسدودی آن و مانع حرکت آن شوند. برای حل این مشکل لازم است صفحه ی گردان را تمیز کنید. با این منظور شما باید سینی شیشه ای و گردونه را بردارید و آن ها را با آب و صابون به خوبی بشویی تا این مسدودی بر طرف شود.

 1669