1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات آریستون بومهن

451 بازدید
نمایندگی تعمیرات آریستون

با توجه به اینکه آمار فروش وسایل برقی برند آریستون در بومهن افزایش یافته، نمایندگی تعمیرات آریستون بومهن با هدف ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان تاسیس شده است. در این نمایندگی کارشناسان و مهندس مسلط به سیستم طراحی وسایل برقی آریستون تضمین کننده کیفیت خدماتی هستند که به مشتریان عرضه می گردد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات آریستون در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات نمایندگی تعمیرات آریستون بومهن

 

به هر حال ممکن است وسیله برقی شما به دلایلی همانند استفاده نادرست از وسیله، قطعی و وصل شدن جریان برق و… خراب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در این صورت بهتر است به جای اینکه به سراغ یک تعمیرکار بی تجربه بروید، با نمایندگی تعمیرات آریستون تماس بگیرید. در این صورت بهترین شرایط برای تعمیر وسیله معیوب برای مشتریان فراهم خواهد شد:

–       تعمیرات تخصصی وسیله برقی

هر چه تعمیرکار مربوطه تسلط بیشتری به وسیله برقی داشته باشد، عیب یابی دقیق تر انجام خواهد گرفت. این مسئله کمک می کند تا تعمیر وسیله با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن انجام شده و دستگاه همانند روز اول، سالم در اختیار مشتری قرار گیرد. چنین شرایطی در نمایندگی آریستون فراهم خواهد شد.

–       استفاده از قطعات اصلی و ارجینال جهت تعمیرات

غالبا برای تعمیر وسیله برقی نیاز به تعویض برخی قطعات خواهد بود. در این صورت مشتریان نگران می شوند چرا که در بازار اجناس تقلبی وجود داشته و نمی توانند متوجه اصل یا جعلی بودن آن شوند. نمایندگی آریستون متعهد می شود براساس اصول اخلاقی، از قطعات ارجینال در تعمیر وسیله برقی استفاده کند تا عمر دستگاه کوتاه نشود.

–       تعمیر وسیله برقی در منزل مشتری

بهترین و مهمترین خدمات نمایندگی آریستون اعزام تعمیرکار به منزل مشتری برای تعمیر وسیله برقی است. بعد از تماس مشتری با نمایندگی و  اعلام خرابی، کارشناسان مشکل را با تعمیرکار مربوطه مطرح نموده و در اسرع وقت تعمیر وسیله در منزل مشتری را آغاز خواهند کرد. در این صورت افراد از جهت جابجایی وسیله نگرانی نداشته و با خیال آسوده شاهد تعمیر دستگاه خواهند بود.

–       ارائه مشاوره به مشتریان

شما می توانید پاسخ هر گونه سوال در مورد نصب، راه اندازی، بروز خرابی در وسیله و حتی خرید وسایل برقی برند آریستون را از مشاورین ما در نمایندگی تعمیرات آریستون بومهن جویا شوید.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669