1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات آریستون

ماکروفر آریستون مدل ARISTON  LUCE MWKA 434 XS

473 بازدید
ماکروفر آریستون مدل ARISTON  LUCE MWKA 434 XS

ماکروفر آریستون مدل ARISTON LUCE MWKA 434 XS یک ماکروفر توکار می باشد. ظرفیت این ماکروفر 40 لیتر است و طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. عرض آن نیز 60 سانتی متر می باشد. این دستگاه 5 روش پخت دارد که شامل ماکروفر، گریل، ماکروفر+گریل، ماکروفر+فن و فن می باشد.

ویژگی ها

با ماکروفر توکار مدل MWKA 434 XS می توان غذاهای مختلفی از جمله انواع پاستا، نوشیدنی، پیتزا، گوشت، سبزیجات، ماهی و… را آماده کرد.همچنین عملکرد پخت غذاهای منجمد، گرم نگه داشتن غذاهایی که باید سرو شوند، یخ زدایی و پخت همزمان غذاها را نیز دارد.

ماکرو فر آریستون ساخت کشور ایتالیا می باشد.جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ و درب آن شیشه ای مشکی می باشد که ظاهری زیبا به آن داده است.لوازم جانبی این ماکروفر یک صفحه گردان با قطر 360 میلی متر، یک عدد سینی، و یک توری لعابی می باشد.

ماکروفر آریستون LUCE MWKA 434 XS دارای گریل متحرک می باشد که در زمان استفاده از آن بسیار راحت است.این مدل ماکروفر 10 سطح تنظیم دما برای فر و دو سطح تنظیم دمای گریل دارد.صفحه نمایشگر آن لمسی است و نشانگر شروع و پایان پخت نیز دارد که با وجود این ویژگی ما متوجه پایان زمان پخت می شویم و نیازی نیست که مدام ماکروفر را چک کنیم.

ماکروفر آریستون مدل ARISTON LUCE MWKA 434 XS دارای سیستم نظافت دستی است. با وجود این مزیت به راحتی می توانید داخل آن را تمیز کنید. به علاوه سیستم تهویه مطبوع هوای داخل ماکروفر و بوی غذا را از آن خارج می کند، به همین علت هنگام باز کردن ماکروفر بوی بدی از آن به مشام نمی رسد.  از جمله مزایای دیگر این ماکروفر داشتن سیستم ایمنی خنک کننده اتوماتیک و قفل کودک است.

تعمیر ماکروفر آریستون

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669