1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات آریستون

ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston AR6F 105 EX

483 بازدید
ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston AR6F 105 EX

آریستون برند معروفی در تولید لوازم برقی منزل می باشد. این برند تلاش می کند که روز به روز نیازهای مخاطبان خود را برطرف سازد و نظر خیلی ها را به خود جلب کند. ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston AR6F 105 EX  دارای 16 برنامه شست و شوی کامل است و چندین برنامه شست و شوی مخصوص به خود را دارد که این از ویژگی های مهم لباسشویی است.

ویژگی ها

یکی از بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston AR6F 105 EX ظرفیت 6 کیلو گرمی آن می باشد که برای هر خانواده با هر جمعیتی مناسب است.همچنین سرعت موتور این مدل ماشین در شست و شو هزار دور در دقیقه می باشد.

از دیگر ویژگی های مهم این مدل ماشین می توان به صفحه نمایشگر دیجیتال آن اشاره کرد.همچنین داشتن قفل ایمنی مخصوص درب و قفل کودک نیز از دیگر مشخصه های مهم این ماشین می باشد.

برچسب انرژی در این مدل ماشینA  می باشد و این حاکی از عملکرد خوب این ماشین در مصرف انرژی است. بنابراین با خرید این مدل ماشین می توانید در مصرف برق صرفه جویی کرده ونگران هزینه های برق خود نباشید.

از بهترین عملکردهای این مدل ماشین می توان به خاصیت لکه بری قوی و ضد آلرژی بودن آن اشاره کرد. قابلیت توقف برنامه و شروع مجدد نیز از شاخصه های قابل ذکر در این ماشین می باشد.

از برنامه های اصلی این ماشین لباسشویی می توان به شست و شوی لباس های پشمی و لباس های ابریشمی اشاره کرد.بنابراین دیگر خیالمان برای شست و شوی هر لباس با هر جنسی راحت است.

شست و شوی روزانه و عملکرد آبکشی مضاعف از دیگر مشخصه های این ماشین می باشد. این عملکرد به ما کمک می کند که کف لباسها کاملا آبکشی شده و تمیز شوند. با داشتن یک ماشین لباسشویی آریستون از اتوکشی آسان نیز برخودار خواهید شد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669