1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات آریستون لواسان

461 بازدید
نمایندگی تعمیرات آریستون

برند آریستون با تاسیس نمایندگی های مختلف من جمله نمایندگی تعمیرات آریستون لواسان این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که تحت نظر متخصصین بتوانند از بهترین خدمات پس از فروش بهره مند شوند. این یک امتیاز مثبت برای هر برند است که با حمایت از مشتریان خود، میزان فروش خود را افزایش دهند. در واقع راز ماندگاری در میان رقبا، ایجاد اطمینان خاطر در مشتری در زمان استفاده از کالا است.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات آریستون

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات نمایندگی تعمیرات آریستون لواسان

 

نمایندگی تعمیرات آریستون لواسان بزرگ و لواسان کوچک متشکل از گروهی از متخصصین است که از نظر علمی، به دانش روز برای تعمیر انواع وسایل برقی مسلط بوده و از نظر عملی نیز از مهارت کافی برای تعمیر هر نوع وسیله برقی برند آریستون برخوردار هستند. قطعا اعتماد به این نمایندگی ها به جای مراجعه به یک تعمیرکار بی تجربه برای تعمیر وسایل برقی، بهترین انتخاب خواهد بود. نمایندگی تعمیرات آریستون لواسان کوچک و بزرگ خدمات زیر را برای مشتریان در نظر گرفته است:

–       تعمیر وسیله برقی در منزل مشتری انجام می شود.

به منظور رفاه حال مشتریان، نمایندگی تعمیرات آریستون در نظر دارد تعمیر همه وسایل برقی برند آریستون در منزل صورت گیرد. جابجایی برخی وسایل همانند ماشین لباسشویی و… واقعا دردسر دارد و این اقدام نمایندگی آریستون کمک بزرگی به مشتریان نموده است.

–       از تجهیزات پیشرفته برای تعمیر وسایل معیوب استفاده می گردد.

این مسئله بسیار مهم است که عیب یابی وسیله برقی، دقیق و سریع انجام شود تا تعمیر آن بدون هیچ نقص و بازگشتی صورت گیرد. برای تحقق این هدف، نمایندگی تعمیرات آریستون وسایل و تجهیزات کامل را در اختیار تعمیرکاران خود قرار داده و همچنین با برگزاری دوره های آموزشی سعی دارد متدهای استاندارد و جدید را به آن ها آموزش دهد. با این کار در سریع ترین زمان وسیله تعمیر می شود.

–       تعمیر وسیله برقی، تضمین شده خواهد بود.

براساس دستور نمایندگی آریستون تعمیرکاران موظف هستند بعد از تمام شدن کار، برگه گارانتی را در اختیار مشتری قرار داده و در صورت بروز همان عیب در مدت تعیین شده، تعمیر مجدد بدون دریافت هزینه انجام گیرد.

 

آشنایی با ما

 

 1669