1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر آریستون در لواسان

506 بازدید
تعمیر ماکروفر آریستون در لواسان

گروهی از مشتریان برند آریستون که به دنبال تعمیر ماکروفر آریستون در لواسان هستند بهتر است قبل از اینکه به هر تعمیرکار معمولی اعتماد کنند، مروری بر خدمات نمایندگی تعمیرات آریستون در لواسان داشته باشند. ما سعی داریم بهترین خدمات را با هزینه مناسب و در زمان کوتاه برای مشتریان خود داشته باشیم. با همین هدف، بعد از تماس مشتری و اعلام نیاز به تعمیر ماکروویو آریستون در لواسان بزرگ و لواسان کوچک کارشناسان ما در اسرع وقت مشکل را پیگیری نموده و تعمیرکار مربوطه مسئولیت کار را برعهده خواهد گرفت.

 

شماره تماس تعمیر ماکروفر آریستون در لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر ماکروفر آریستون لواسان

 

با کمک تعمیرکاران متخصص و حرفه ای ما در نمایندگی تعمیرات آریستون این اطمینان به شما داده می شود که بعد از تعمیر ماکروفر آریستون وسیله شما همانند روز اول بدون نقص به شما تحویل داده شود. به هر حال شما برای تعمیر این وسیله هزینه نموده و حق دارید از بهترین خدمات بهره مند شوید. در ادامه مقاله مختصری از خدمات نمایندگی تعمیرات آریستون را ذکر خواهیم کرد:

–       تعمیر ماکروفر آریستون در منزل شما انجام می شود.

بهترین و خوشایندترین خدمتی که نمایندگی تعمیرات آریستون در راستای تعمیر ماکروویو آریستون به مشتریان نموده است، تعمیر وسیله در محل است. با اینکار مشتری نگران جابجایی آن نخواهد بود. از طرفی می تواند بر نحوه عملکرد تعمیرکار تسلط داشته و اطمینان حاصل شود که خدمات با کیفیت بالا ارائه می شود.

–       از قطعات اصل برای تعمیر ماکروفر آریستون استفاده می شود.

این یک امر طبیعی است که گاها برای تعمیر ماکروفر آریستون نیاز به تعویض برخی از قطعات خواهد بود. مشتری حق دارد در این مورد نگران شود زیرا برخی از تعمیرکاران از قطعات چینی در تعمیر استفاده می کنند. اما نمایندگی تعمیرات آریستون خود را موظف می داند در نتیجه اعتماد مشتریان، بهترین خدمات را به آن ها ارائه نموده و به غیر از قطعات ارجینال از گزینه های دیگر استفاده نکند.

–       مشاوره رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بارها دیده شده است که درخواست مشتری برای تعمیر ماکروفر آریستون در لواسان کوچک و بزرگ بدون مراجعه تعمیرکار نیز رفع می گردد. نمایندگی تعمیرات آریستون در لواسان گروهی از کارشناسان را مسئول پاسخگویی به مشتریان قرار داده تا به صورت تلفنی و رایگان به آن ها کمک کنند در صورت ممکن، عیب دستگاه رفع شود.

مایکرویو آریستون یکی از محصولات کاربردی از برند آریستون است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. یکی از دغدغه های افراد در خرید مایکرویوهای آریستون، دغدغه ی سرویس و تعمیر مایکروفر آریستون است. گروهی از مشتریان برند آریستون که به دنبال تعمیر ماکروفر آریستون در لواسان هستند بهتر است قبل از اینکه به هر تعمیرکار معمولی اعتماد کنند، مروری بر خدمات نمایندگی تعمیرات آریستون در لواسان داشته باشند.

ما سعی داریم بهترین خدمات را با هزینه مناسب و در زمان کوتاه برای مشتریان خود داشته باشیم. با همین هدف، بعد از تماس مشتری و اعلام نیاز به تعمیر ماکروویو آریستون در لواسان بزرگ و لواسان کوچک کارشناسان ما در اسرع وقت مشکل را پیگیری نموده و تعمیرکار مربوطه مسئولیت کار را برعهده خواهد گرفت.مرکز تعمیر ماکروفر آریستون در لواسان مفتخر است کلیه ی خدمات مرتبط با تعمیرات لوازم خانگی آریستون را در شهر لواسان به شما ارائه دهد.

مرکز تعمیر ماکروفر آریستون در لواسان با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز دنیا، مرکز خود را برای خدمت رسانی بهتر به مراجعین، به بخش های تعمیر، فروش و مشاوره تقسیم کرده است. واحد مشاوره ی مرکز تعمیرات ماکروفر آریسون در لواسان ، آماده است تا اطلاعات کاملی در زمینه ی مایکروفرهای مختلف آریستون در اختیار کاربران قرار دهد.

 

آشنایی با ما

 

 

اجزای تشکیل دهنده ی مایکروفر آریستون

 

۱ – المنت گریل ۲ – المنت فنری گریل ۳ – دیود ولتاژ بالا ۴ –  خازن ولتاژ بالا ۵ – فیوز ولتاژ بالا ۶ – ترانس ولتاژ بالا ۷ – المنت کانوکشن ۸ – موتور فن کانوکشن ۹ – موتور فن خنک کننده ۱۰ – مگنترون ۱۱ – موتور سینی گردان ۱۲ – ترانس تغذیه ۱۳ – برد فیلتر ۱۴ – برد کنترل کباب پز ۱۵ – برد فرمان ۱۶ – مجموعه میکروسوئیچ ها ۱۷ – لامپ روشنایی

دلایل عمده خرابی ماکروفرهای آریستون:

۱ –گرم نکردن مواد غذایی به صورت کامل

۲ –سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن مواد غذایی

۳ –معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر آریستون

۴ –باز نشدن درب مایکروفر آریستون

۵ –عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر آریستون پس از چند ثانیه

۷ –جرقه زدن ماکروفر آریستون به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر آریستون

۹–روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش آریستون

۱۰–جلو نرفتن برنامه تنظیم شده در آریستون

۱۱-روشن شدن خودکار مایکروفر آریستون

۱۲–بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

۱۳–مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

 

مراحل تعمیر ماکروفر آریستون در مرکز تعمیرات آریستون در لواسان

 

۱ : ابتدا با مرکز تعمیر ماکروفر آریستون در لواسان تماس بگیرید.

۲ : در مرحله ی بعدی مرکز به صورت رایگان به شما مشاوره می دهد.

۳ : پس از عیب یابی اولیه تکنسین های ما به محل شما اعزام خواهمد شد.

۴ : در اکثر موارد تعمیرات مایکروفر شما در همان محل انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص و یا تست اشعه باشد به کارگاه برده خواهد شد.

 

چرا باید از خدمات تعمیر ماکروفر آریستون در لواسان استفاده نمود؟

 

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا در تعمیر ماکروفر آریستون

2 –  مدیریت زمان در تعمیر ماکروفر آریستون

3 – تعمیر ماکروفر آریستون با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

4 – دارای ضمانت نامه و گارانتی قطعات مصرفی

5 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

6- تعمیر ماکروفر آریستون در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

معرفی خدمات تعمیر ماکروفر آریستون لواسان

 

با کمک تعمیرکاران متخصص و حرفه ای ما در نمایندگی تعمیرات آریستون این اطمینان به شما داده می شود که بعد از تعمیر ماکروفر آریستون وسیله شما همانند روز اول بدون نقص به شما تحویل داده شود. به هر حال شما برای تعمیر این وسیله هزینه نموده و حق دارید از بهترین خدمات بهره مند شوید.

 1669