1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات آریستون

ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston WDG 862 BS EX

361 بازدید
ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston WDG 862 BS EX

ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston WDG 862 BS EX یکی از بهترین لباسشویی های موجود در بازار است که دارای 3 برنامه خشک کن می باشد. ظرفیت این لباسشویی 8 کیلو گرم و خشک کن آن 6 کیلو گرم می باشد. این بدان معناست که زمانی که از برنامه خشک کن استفاده می کنید می توانید حداکثر تا 6 کیلوگرم لباس داخل لباسشویی قرار دهید.

ویژگی ها

ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston WDG 862 BS EX دارای برنامه شست و شوی ویژه لباس های سفید می باشد. با دارا بودن این برنامه، پارچه های سفید براق می مانند و حتی بعد از چندین مرتبه شست و شو رنگ آنها زرد نمی شود.نوع حرکت دیگ،  حفظ دمای 60 درجه در مدت زمان شست و شو و استفاده از مقدار زیاد آب در پایان کار باعث از بین رفتن لکه ها و در ضمن سفید تر شدن البسه می شود.

ماشین لباسشویی آریستون Ariston WDG 862 BS EX دارای صفحه نمایشگر دیجیتال بوده و 16 برنامه شست و شوی متنوع دارد. در زمان استفاده صدای آزار دهنده ای از آن به گوش نمی رسد و مجهز به قفل ایمنی مخصوص درب و قفل کودک می باشد.

رده انرژی A در این ماشین نشان از مصرف کم انرژی دارد. عملکرد ماشین در از بین بردن لکه ها عالی است و برنامه آنتی آلرژی یا همان ضد حساسیت نیز دارد. درب بزرگ، قابلیت توقف و شروع مجدد از دیگر پارامترهای Ariston WDG 862 BS EX  است.

از ویژگی های اصلی این ماشین می توان به شست و شوی لباس های پشمی، ابریشمی و کتان اشاره کرد. به علاوه سطح خشک کن به صورت اتوماتیک تنطیم شده و لباس ها با کمترین چروک خشک می شوند. همچنین قابلیت توقف خودکار آبکشی را نیز دارد.

نمایندگی تعمیرات آریستون

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669