1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات آریستون

ماشین لباسشویی و خشک کن آریستون مدل WDG 8640 S EX

521 بازدید
ماشین لباسشویی و خشک کن آریستون مدل WDG 8640 S EX

ماشین لباسشویی و خشک کن آریستون مدل Ariston WDG 8640 S EX دارای ظرفیت 8 کیلو گرم لباسشویی و 6 کیلو گرم خشک کن می باشد. از برنامه های اصلی شست و شو در این ماشین می توان به برنامه شست و شوی ویژه، شست و شوی سریع، شست و شو در شب و.. اشاره نمود.

ویژگی ها

ماشین لباسشویی و خشک کن آریستون مدل WDG 8640 S EX برنامه شست و شوی کامل و 3 برنامه خشک کن دارد. در هنگام استفاده بسیار کم صدا و یا حتی بدون صدا می باشد که این ویژگی را اکثر ماشین لباسشویی های آریستون دارا هستند.

ماشین لباسشویی WDG 8640 S EX مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال می باشد و جهت اطمینان بیشتر کاربران قفل ایمنی درب و قفل کودک نیز برای آن در نظر گرفته شده است. . این مدل ماشین لباسشویی همانند دیگر ماشین های آریستون عملکرد قدرتمند لکه بری و خاصیت قوی ضد آلرژی دارد.

ماشین لباسشویی مدل WDG 8640 S EX  طراحی مدرن با دربی بزرگ د ارد. می توان شست و شو را متوقف و سپس از سر گرفت. با این مدل ماشین نیز می توانید لباس های پشمی و یا ابریشمی و کتان را به راحتی شسته و با کمترین چروک آنها را خشک کنید.

ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston WDG 8640 S EX دارای برنامه ویژه آماده سازی سریع جهت پوشش بوده و برنامه توقف خودکار آبکشی نیز دارد.این ماشین قابلیت متعادل سازی بار را دارد بدین معنی که سنگینی البسه داخل ماشین در همه جای مخزن آن تقسیم شده و به یک یا چند قسمت آن فشار وارد نمی شود.

نمایندگی تعمیرات آریستون

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669