1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات آریستون

ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston RPG 9447 SS EX

545 بازدید
ماشین لباسشویی آریستون مدل RPG 9447 SS EX

لباسشویی های جدید آریستون از جمله ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston RPG 9447 SS EX به منظور مصرف بهینه انرژی ساخته شده اند و درجه انرژی آن ها A+++  می باشد. این مدل لباسشویی در از بین بردن لکه ها بسیار موفق عمل کرده و بر روی محیط زیست اثر منفی ندارد.

ویژگی ها

·       ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston RPG 9447 SS EX دارای سیکل های شست و شوی اکو می باشند. مزیت داشتن این برنامه آن است که باعث صرفه جویی بیش از 50% انرژی در مقایسه با استاندارد آن می شود.صفحه کلید لمسی و دیجیتال آن راحتی در کار و زیبایی را برای ما به ارمغان آورده است.

·       این مدل ماشین لباسشویی 16 برنامه شست و شو کامل و برنامه های ویژه دارد. ظرفیت 9 کیلو گرمی آن دست ما را در شستن  پتو، پرده و رو فرشی ها باز می گذارد.

·       میزان صدا در زمان شست و شو و خشک کردن بسیار کم می باشد بنابراین در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی اذیت نمی شوید. ماشین لباسشویی آریستون مدل Ariston RPG 9447 SSEX در هنگام شست و شو میزان کمی آب مصرف می کند در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف آب نیز می شود.

·       این مدل ماشین لباسشویی دارای قفل ایمنی مخصوص درب و قفل کودک می باشد.همچنین دارای بزرگترین سایز درب ماشین لباسشویی است که به ما کمک می کند لباس های بزرگ را راحت داخل آن بگذاریم.

·       از عملکردهای اصلی این ماشین می توان به شست و شوی لباس های پشمی، لباس های ابریشمی و کتان، البسه ظریف، شست و شوی سفره اشاره کرد.این ماشین دارای برنامه آبکشی اضافه می باشد. بنابراین دیگر نیازی نیست نگران ماندن کف روی لباس ها باشید. برنامه شست و شوی 30 دقیقه ای این مدل ماشین به شما کمک میکند که لباس هایی که زیاد کثیف نیستند را در زمان کم به راحتی بشویید.

نمایندگی تعمیرات آریستون

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669