1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات آریستون

ماکروفر هات پوینت آریستون مدل LUCE I MWKA 424 X

428 بازدید
ماکروفر هات پوینت آریستون مدل LUCE I MWKA 424 X

ماکروفر هات پوینت آریستون مدل LUCE I MWKA 424 X یک ماکروفر زیبا  با طراحی شیک  و مدرن می باشد. جنس بدنه از استیل ضد زنگ بوده و درب آن نیز شیشه است. این ماکروفرتوکار است بنابراین فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی کند. صفحه نمایشگر دیجیتالی ماکروفر زیبایی آن را دوچندان کرده است. بد نیست بدانید درب این ماکروفربه سمت پایین باز می شود.

ویژگی ها

ماکروفرهات پوینت آریستون LUCE I MWKA 424 XS  دارای برنامه گریل و فن می باشد.داشتن فن باعث می شود که گرما به طور یکنواخت در داخل ماکروفرپخش شود.یکی از ویژگی های این ماکروفراین است که همزمان می توان از ماکروفرو و گریل استفاده نمود. همچنین دارای 4 برنامه اتوماتیک پخت و 4 برنامه یخ زدایی اتوماتیک است بنابراین که ما آن را تنظیم کنیمبه تنظیم دستی نیازی ندارد.

ماکروفر هات پوینت آریستون مدل LUCE I MWKA 424 X دارای دو سطح تنظیم دمای گریل می باشد این برنامه می تواند  شخص را با هر سلیقه ای به خواسته اش برساند.این ماکروفر مجهز به برنامه ریزی الکترونیکی با علامت پایان پخت می باشد در این صورت دیگر نگران سوختن غذاهای خود نباشید زیرا اتمام پخت به شما اعلام می شود. به لطف یک چراغ LED هنگام استفاده داخل ماکروفر کاملا روشن است و به خوبی می توانید غذای در حال پخت را مشاهده کنید. همچنین برای کودکان ایمن است چون دارای قفل کودک است.این ماکروفرمجهز به سیستم ایمنی خنک کننده اتوماتیک نیز می باشد.

از عملکرد های این ماکروفرمی توان به درست کردن انواع نوشیدنی های گرم، پخت انواع پیتزا و پاستا، پخت غذاهای منجمد، گرم نگه داشتن غذاهایی که باید سرو شوند، گرم کردن سریع غذا، خارج کردن از حالت انجماد و پخت همزمان آن و پخت غذاهای نیمه آماده اشاره کرد.

نمایندگی تعمیرات آریستون

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669