1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات آریستون

ماکروفر آریستون مدل HOTPOINT ARISTON F17 861 SH DS HA

543 بازدید
ماکروفر آریستون مدل HOTPOINT ARISTON F17 861 SH DS HA

ماکروفر آریستون مدل HOTPOINT ARISTON F17 861 SH DS HA یک ماکروفر با ابعاد مناسب می باشد. ظرفیت آن 73 لیتر و رنگ آن بژ است و برای کسانی که رنگ های خاص دوست دارند پیشنهادی عالی محسوب می شود. جنس بدنه آن استیل است، کیفیت بسیار بالایی داشته و ضد زنگ می باشد.

ویژگی ها

این ماکرو فر برقی است و با وجود داشتن برچسب انرژی A+ یک وسیله کم مصرف به حساب می آید بنابراین از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد. ماکروفر آریستون HOTPOINT ARISTON F17 861 SH DS HA  دارای 18 برنامه پخت دارد که شامل 7 برنامه سنتی، 9 برنامه ویژه و 2 برنامه تمیز کننده می باشد.این ماکروفر عملکردهای متنوعی چون پخت چند سطحی، پیش گرمایش، یخ زدایی، پخت انواع پیتزا، پخت سنتی، پخت انواع شیرینی و برشته کردن دارد.

حداکثر دما در ماکروفر آریستون مدل HOTPOINT ARISTON F17 861 SH DS HA  275 درجه سانتی گراد می باشد.این ماکروفر مجهز به برنامه نشانگر شروع و پایان پخت می باشد.این محصول بر خلاف بسیاری از مدل ها جوجه گردان دارد. با استفاده از این امکان شما دیگر نیازی به فضای باز برای درست کردن کباب ندارید.

همچنین با وجود سیستم تهویه ای که این ماکروفر دارد نگران ماندن بوی غذا درون محفظه آن نباشید. سیستم نظافت این دستگاه به صورت خودکار عمل کرده و چربی زدایی به صورت اتوماتیک و پاکسازی سریع انجام می شود.

جنس درب این ماکروفر شیشه ای 4 جداره می باشد که بسیار محکم و با کیفیت است. درب آن به سمت پایین باز شده و سیستم آرام بند دارد. این ماکروفر دارای سیستم روشنایی در هنگام پخت می باشد که از یک هالوژن 40 واتی استفاده شده است. لوازم جانبی این ماکروفر 1گریل، 1سینی عادی و 2 سینی شبکه ای می باشد.

نمایندگی تعمیرات آریستون

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669